29 Nisan 2024 Pazartesi

Burçak tarlası

 


Bugün tatlı kursuna gittim. Latte pasta yaptık. Elektrik bir arıza olduğu için pandispanyalar hazırladığımız halde krema için bekledik. Bu yüzden biraz gecikme yaşadık. Benim özel dersim olduğu için kursun sonuna kalamadım. Elektrik arızası çözülene kadar gofre kurabiye yaptık. Hiçbirinin resmini çekmemişim. Dersim bittikten sonra Y. ve ailesi bizim bahçeye pikniğe geldi. Arkadaki boş bahçeye buğday ekmişler.  Öylesine güzeldi ki. Gerçi Y. Olduğu için mi Pollyanna gibimiydim bilmiyorum ama bana çok huzurlu geldi. Balığı babam harika baharatların çok lezzetliydi birde defne yaprağı koymuş ki anlatamam. Bahçede tertemizdi. Otlar yolunmuş, budanmış oh dedim dünya varmış. Hemen uyumak istiyorum. Son siyah saçım kitabına başladım biraz onu okuyup uyuyacağım.

Bugün öğrendiğim ingilizce kalıp. Bunu bilmek için beynin olmasına bile gerek bu kadar basit anlamında. 


2 yorum:

  1. Oh <3 fotoğraf bile huzur veriyor. Yazının sonundaki bilgi için de teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Ne yerdeyim ne gökte

  Bir kere bir öğretmen çok yoğun ve buhranlı bir zamanı tarif etmek için “ne yerdeyim ne gökteyim” demişti. Bende öyle hissediyorum. Tembel...