28 Nisan 2024 Pazar

sessiz pazar

 


Bugün uzun zamandır ihtiyaç duyduğum sessiz bir pazar günüydü. Ne yaparsan yap şöyle kendinle kalıp vakit geçirmedikçe olmuyor. Benim zihnimde cik cik öten kuşlar var anca yalnız kalınca susuyor bazıları. Normalde pazarları kendimi temizliğe verirdim. Ama bu pazar yalnızca lavaboyu yıkadım. 4 posta çamaşır attım. Başka bi şey yapmak gelmedi içimden. Dolapta kalan erimiş muzlarla truf benzeri bi şey yaptım ki çok ama çok lezzetli oldu. Kütüphaneden aldığım şiir kitabını karıştırdım. Son siyah saçım diye bir kitaba başladım. Akşam annemlerle yemeğe gittik. Tabağımı bitiremedim tabi. Ama ne kadar uzun zaman olmuş tüm aile bir yere gitmeyeli. Bir garip oldum. Kendime 10 cümle hedefi koydum. Ne garip aynı evde günlük konuşmalar dışında sohbet bile etmemek. Yakınların uzak, uzakların yakın olması ne garip. Yarından itibaren bir haftalık tatlı kursuna gideceğim çok ama çok heyecanlıyım. 

Tarif için tık
Arda Erol favori YouTuberım. İngilizce speaking konusunda kendime güvenimi getirdi. Her gün bir cümle kalıbını öğrenmeye çalıyorum buraya da not bırakayım.



1 yorum:

  1. Ne güzel, okuruna -en azından bana- tatlı tatlı dokunan bir yazı. Pazarlar güzel, hele de pazar ruhuyla yaşanıyorsa. :)

    YanıtlaSil

Ne yerdeyim ne gökte

  Bir kere bir öğretmen çok yoğun ve buhranlı bir zamanı tarif etmek için “ne yerdeyim ne gökteyim” demişti. Bende öyle hissediyorum. Tembel...