1 Mayıs 2024 Çarşamba

Çiçekler gibi olsam keşke

 

Bir alışkanlığı iki gün üst üste terketmek kaybolmasına sebep oluyormuş. Çok doğru hir gün terk etsen bile, ikinci gün ne yapıp edip yapmak lazım onu. 

Bu çiçekleri babam almış anneme. Eline vermedi de ekmek poşetine koymuş. Annem bana getirdiyse versin dedi. Babam getirdiysem onadır alsın dedi. Ben alıp bardağa koydum. Çevrelerinde olup bitenden habersiz çiçekler tüm güzelliğiyle nasıl da duruyorlar. Bende öyle olabilsem keşke sesim içimden. 

Not: sevgili İlkay, bilgisayarıma ulaşamadığım için yazımı telefondan giriyorum. Telefondan da nedense oturum açamadım yorumlarına cevap veremedim bil istedim. En kısa zamanda hepsine geri dönüş yapacağım 💌

4 yorum:

  1. Bence yine de tatlı bir hikaye. Çiçekler her yeri güzelleştiriyorlar. Bu arada çok naziksin, teşekkür ederim bu minik not için. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim. yazarken üzüntülüydüm. ama kendi cümlelerim beni tedavi etti.

      Sil
  2. Rahmetli babam da öyleydi. Kimseye özel bir şey yapılmadı. Ama biz isterdik ki evladım bu çikolayatayı vs. sana aldım deyip elimize verseydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke öyle olsaydı. ama işte sevgini göstermekte bir marifet neticede

      Sil

Ne yerdeyim ne gökte

  Bir kere bir öğretmen çok yoğun ve buhranlı bir zamanı tarif etmek için “ne yerdeyim ne gökteyim” demişti. Bende öyle hissediyorum. Tembel...