5 Mayıs 2024 Pazar

hayalimdeki ev

 


Geçen Y. ile koltuk vs bakmak fikir sahibi olmak için mağazaları gezelim dedik. Bu duvardaki alçı çıtalar çok ama çok gidiyor hoşuma. Adam yapımı da çok kolay dedi. Alıyorsun takıyordun üstünü boyuyorsun. Aklımızda hiç fikir yoktu. Bir yandan piyasa araştırması yapalım dedik. Y.'nin beklediğinden düşük benim beklediğimden yüksekti fiyatlar. Gerçi her bütçeye göre var tabi. Nasıl bir şey olur bilmiyorum. Benim internette beğendim kendin kur koltukları var. Normod. İki dakikalık iş benim için ne istediğim belli. Ama görülmeden alınmaz diyorlar. Showroom'da en yakın izmir'de var. Bilmiyorum ne yaparız numune kumaş istesem önemli olan rahat olması diyor. Çok önemli üzerinde uzanıp uyuyacaksın diyor Y. Ben biraz daha estetik mi düşünüyorum risk mi alıyorum bilmiyorum. Gezdikten sonra güzel bir mekana oturduk. Y. nin en sevdiğim huylarından biri deneyimlemeyi seviyor farklı yerlerde yiyelim diyor. farklı bir yer sokak görmeyi bile seviyorum. hep böyle bir insan olsun istemiştim. etrafındakilere karşı nazikte. güzel şeyler bunlar. woody allen'ın yan etkiler kitabında ki kitabın içine giren karakter gibi hissediyorum. dünyamda bir anda beklenmedik renkler, olaylar duygular ortaya çıktı. güzel şeyler bunlar.
Son Siyah Saçım ve İhtiyar Delikanlılara Bazı Öğütler kitabına başladım uzun zamandır listemde olan bir yazardı. Çok ama çok keyifle okuyorum. Bitmesin diye yavaştan alıyorum ama güzel bir okuma zevki veriyor.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne yerdeyim ne gökte

  Bir kere bir öğretmen çok yoğun ve buhranlı bir zamanı tarif etmek için “ne yerdeyim ne gökteyim” demişti. Bende öyle hissediyorum. Tembel...